Kontakt og spørsmål

For mer informasjon og bestilling, kan du kontakte vårt kundesenter på:

 7023 - 2030

Åpningstider Kundesenter
Mandag til fredag fra 08:00 til 20:00
Lørdag, søndag og helligdager fra 08:00 til 20:00

      

Feriesenter kontaktinformasjon
Adresse og veibeskrivelser, for hvert feriesenter, vises under 'Praktisk info' i menyen.
Alle feriesentrene

Kontaktinformasjon - kontorer

Adresse og veibeskrivelse til hvert kontor.

Landal GreenParks MVA- og Chamber of Commerce nummer
Landal GreenParks MVA-nummer NL802366739B01 Chamber of Commerce registreringsnummer: 27052417

Presse
På Landal GreenParks nyhetsside for presse og bloggere blir det delt nyheter om interessepunkter som bærekraftighet, turisme og nasjonale og regionale nyheter.

Spørsmål

Se de mest vanlige spørsmålene, her finner du kanskje svaret på spørsmålet ditt. Ønsker du å stille oss et spørsmål og få svar med en gang? Ring +45 70 23 20 30. Og still spørsmålet ditt. Vi vil svare innen 24 timer.

Topp 10 mest vanlige spørsmålene

  • Ja, du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post etter fulført betaling på nettet. Ta vare på denne bekreftelsen som bevis på bestillingen.

    Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.

    Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.

    Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.

    Registreringsskjema legges også sammen med bestillingsbekreftelsen din. For å forenkle innsjekkprosessen, kan du printe ut voucheren hjemme, fylle ut registreringsskjemaet helt og gi det til resepsjonen når du ankommer til feriesenteret.

    Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelsen
    Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenteret at e-postadressen din er korrekt. Ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
  • Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling? Selvfølgelig kan du bestille (ekstra) barnemøbler. Vennligst oppgi dette ved bestilling:
    • Barneseng inkl. sengetøy € 11.95
    • Barnestol € 5
    • Lekegrind € 5
  • Vi anbefaler at du bestiller en avbestillingsforsikring når du bestiller et opphold. Uten avbestillingsforsikring eller med avbestillingsforsikring uten en gyldig grunn for kansellering, gjelder følgende bestemmelser: Dersom du avbestiller opptil 60 dager før ankomst, må du betale 20 % av totalbeløpet, 50 % av totalbeløpet ved avbestilling fra den 59. dagen til og med den 31. dagen før ankomst, 80 % av totalbeløpet ved avbestilling fra den 30. dagen til og med den 8. dagen før ankomst og 90 % av totalbeløpet ved avbestilling fra 7 dager før ankomst eller senere. Hvis du avbestiller før ankomst, vil bestillingen bli kansellert umiddelbart etter du ringer for å avbestille. Det vil da ikke lenger være mulig å tilbakekalle ordren. Ubrukte tilleggsytelser, som sengetøy, turistskatt, bestillingsgebyrer og forsikring refunderes ikke. Det er kun mulig å avbestille hele ferieboligen, ikke enkelte personer. Etter at du har betalt beløpet, vil avbestillingsforsikringen dekke inntil avreise fra feriesenteret.
  • 1. januar 2013 sender Landal GreenParks et feriemagasin med bekreftelsedokumenter; feriemagasinet vil bli sendt i posten noen uker før ankomst. Full informasjon om våre feriesentre og de omkringliggende områdene kan også finnes på nettsiden. Gå til det feriesenteret du har bestilt oppholdet på for å få mer informasjon.

    Vær oppmerksom på at feriemagasinet bare er tilgjengelig på nederlandsk og tysk.

    Dessverre kan vi ikke sende feriemagasinet til deg, hvis bestillingen din er gjort mindre enn 2 uker før ankomst.
  • Du kan bo på Landal GreenParks i følgende oppholdslengder:
    Oppholds Lengde
    Weekendopphold Weekend starter fredag kl. 15:00 og slutter mandag kl. 10:30 (3 netter)
    Midtukes-opphold En midtuke starter mandag kl. 15:00 og slutter fredag kl. 10:30 (4 netter)
    Ukesopphold En uke er fra fredag kl.15:00 til fredag kl. 10:30
    eller fra mandag kl. 15:00 til mandag kl. 10:30 (7 netter)
    1,5 ukers-opphold Dette er fra fredag kl. 15:00 til mandag kl. 10:30 (10 netter)
    eller fra mandag kl.15:00 til fredag kl. 10:30 (11 netter)
    2 ukers-opphold Dette er fra fredag kl. 15:00 til fredag kl. 10:30 (14 netter)
    eller fra mandag kl. 15:00 til mandag kl. 10:30 (14 netter)

    Du kan vanligvis bruke fasilitetene, for eksempel svømmebassenget, på ankomstdagen fra kl.10:00. Du kan også bruke fasilitetene hele avreisedagen.

    For en avgift kan du bli på campingplassen til 18:00, hvis plassen ikke allerede har blitt leid ut. Du kan spørre om dette på avreisedagen før kl.12:00. Det er også mulig å bestille et ikke-standard opphold på mange av feriesentrene. Dette er mulig, med unntak av fellesferier og visse andre helligdager, men med forbehold om tilgjengelighet. Du kan gjøre en ikke-standard booking ved å ringe til kundesenteret.
  • Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil. Vennligst gjør dette på telefon. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
  • Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil.

    Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenterets personale at e-posten din er korrekt. Ring til kundesenteret på +45 70 23 20 30.
  • Det er mulig at det valgte feriesenteret ikke vises på nettsiden. Dette skjer når feriesenteret eller typen av feriebolig ikke lenger er tilgjengelig. I dette tilfellet vises alternative feriesentre, perioder og typer av ferieboliger. Hvis et valg ikke lenger er tilgjengelig, vises det med et "-" i pristabellen.
  • Du kan bestille veldig raskt og enkelt, 24 timer i døgnet via vår nettside. Her finner du også forskjellige tilbud og «last minute»-tilbud. For spesifikk informasjon om et feriesenter eller campingplass, gå til feriesenterets nettside. Hvis du mangler informasjon, kan du alltid kontakte kundesenteret.

    Åpningstider Kundesenter
    Mandag til fredag fra 08:00 til 20:00
    Lørdag, søndag og helligdager fra 08:00 til 20:00