Mest vanlige spørsmålene

Ferieparker
  • Er alle ferieboliger røykfrie?

    Hvis hverdagen din er røykfri, skal ferien din også være det! Alle danske ferieboliger er røykfrie.

  • Kan jeg bruke internettet på feriesentrene?

    Trådløst nett er tilgjengelig på alle våre danske ferieparker. Du kan sjekke e-post, spille spill, chatte, surfe på nettet som du pleier å gjøre på ferien. Og... du kan sende bilder og videoer direkte fra feriestedet ditt. Like enkelt som hjemme. Online i naturen. Alt er mulig på Landal GreenParks ferieparker.

    Selv om det er Wi-Fi tilgjengelig på feriesparkerne kan kapasitet eller signal av til fungere mindre optimalt pga. ferieparkens plassering i naturen.

Flere spørgsmål og svar
Reservasjoner og betaling
  • Jeg har ikke mottatt en bestillingsbekreftelse enda. Hva gjør jeg?

    Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil.

    Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenterets personale at e-posten din er korrekt. Ring til kundesenteret på +45 70 23 20 30.

  • Får jeg en betalingsbekreftelse etter betaling?

    Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.

    Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.

    Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.

    Hvis du ikke har betalt enda, mottar du en melding fra oss.

    Dessverre er det enda ikke mulig å se og betale for gruppebestillinger på nettet.

  • Hvordan kan jeg bestille spesialtilbud eller «last minute»-tilbud på telefon?

    Hvis du ønsker å bestille et spesialtilbud, kan du gjøre dette online nå. Hvis du foretrekker å bestille på telefon, må du spesifisere tilbudskoden. Dette er spesifisert i tilbudsbeskrivelsen.

Flere spørgsmål og svar
Ankomst og opphold
  • Jeg mottok ikke et feriemagasin med bestillingsbekreftelsen. Hva gjør jeg?

    Organisasjonen vår har bestemt seg for å ikke sende ut feriemagasiner med posten lenger. De siste årene har gjestene våre i økende grad søkt og funnet all informasjon om sitt kommende opphold hos Landal GreenParks på nett. Vi tror på bærekraftig og forpliktende entreprenørskap og verdsetter et positivt bidrag til naturen og miljøet vårt høyt. Derfor har vi tatt en bevisst avgjørelse om å ikke sende ut feriemagasinene våre via post lenger. På denne måten bidrar vi til å oppnå våre organisatoriske mål på en bærekraftig og forpliktende måte. Bli inspirert på nett via Landal GreenParks’ nettsted eller app om ditt kommende opphold.

  • Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling?

    Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling? Selvfølgelig kan du bestille (ekstra) barnemøbler. Vennligst oppgi dette ved bestilling:

    • Barneseng inkl. sengetøy € 11.95
    • Barnestol € 5
    • Lekegrind € 5

  • Hvilke dokumenter trenger jeg for å sjekke inn på feriesenteret?

    Du vil motta bestillingsbekreftelse og faktura på e-post innen 3 dager etter bestilling. Du bør gjemme denne et trygt sted, print den ut og ta det med deg til feriesenteret. Du vil også motta et registreringsskjema sammen med bestillingsbekreftelsen. For å forenkle innsjekkprosessen, kan du printe ut voucheren hjemme, fylle ut registreringsskjemaet helt og gi det til resepsjonen når du ankommer til feriesenteret. Dette vil minimere ventetiden i resepsjonen. Når du ankommer parken kan du bli bedt om legitimasjon. Kontroller derfor at du har dette for hånden.

Flere spørgsmål og svar
Lagre dine favoritter Lagre dine favorittparker og ferieboliger i Landal-kontoen din og se dem på alle dine enheter!

Last ned Landal GreenParks-appen

Med denne nyttige appen har du rask og enkel tilgang til den siste informasjonen om oppholdet ditt. I denne appen finner du også et kart over parken, en oversikt over aktiviteter og flotte tips om området.

Kontakt informasjon

Contact Center

For mer informasjon og bestilling, kan du kontakte vårt kundesenter på:

 +45 70 23 20 30

Telefon: +45 70 23 20 30

Åpen: 10-16

Vi svarer din e-post innen 24 timer.

Feriesenter kontaktinformasjon

Adresse og veibeskrivelser, for hvert feriesenter, vises under 'Praktisk info' i menyen.

Alle feriesentrene

Presse

På Landal GreenParks nyhetsside for presse og bloggere blir det delt nyheter om interessepunkter som bærekraftighet, turisme og nasjonale og regionale nyheter.

CVR Landal Formidling ApS:

28842392

Kontorer

Varde office

Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark

Informasjon og bestilling
For mer informasjon og booking kontakt:
+45 70 23 20 30

Trier kontor

Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Germany
+49-(0)1806 700 730 

Leidschendam Hovedkontor

Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35 (ikke for kjøp, salg, informasjon eller reservasjoner)

Postadresse 
PO Box 95991
2509 CZ Den Haag


Zwolle kontor

Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle 
+31-(0)88-205 96 00 (general number)
+31-(0)88-205 97 00 (for owners and managers)

Postaddresse:
PO Box 40224
8004 DE Zwolle