Mest vanlige spørsmålene

Coronavirus
  • Opplev naturen på sykkel

    Vil du oppleve den vakre naturen på sykkel? I så fall kan dere leie en sykkel hos oss. Vi sikrer at alle sykler desinfiseres mellom hver utleie.

  • Fasiliteter

    Som følge av regjeringens retningslinjer forventer vi å gjenåpne svømmehallen og andre innendørs fasiliteter den 21. mai 2021. Merk at vi kanskje åpner med tidsbestilling.

     
    Husk at alle personer over 11 år er pålagt å ha på munnbind når man ikke sitter eller bedriver sport.

  • Innendørs bademuligheter

    Som følge av regjeringens retningslinjer vil svømmehallen være stengt, men dere kan begynne å glede dere!

    Bademulighetene i alle parker gjenåpner 21. mai 2021. Merk at vi kanskje åpner med tidsbestilling.

Flere spørgsmål og svar
Coronavirus Flere spørgsmål og svar
Ferieparker
  • Er alle ferieboliger røykfrie?

    Hvis hverdagen din er røykfri, skal ferien din også være det! Alle danske ferieboliger er røykfrie.

  • Kan jeg bruke internettet på feriesentrene?

    Trådløst nett er tilgjengelig på alle våre danske ferieparker. Du kan sjekke e-post, spille spill, chatte, surfe på nettet som du pleier å gjøre på ferien. Og... du kan sende bilder og videoer direkte fra feriestedet ditt. Like enkelt som hjemme. Online i naturen. Alt er mulig på Landal GreenParks ferieparker.

    Selv om det er Wi-Fi tilgjengelig på feriesparkerne kan kapasitet eller signal av til fungere mindre optimalt pga. ferieparkens plassering i naturen.

Flere spørgsmål og svar
Reservasjoner og betaling
  • Jeg har ikke mottatt en bestillingsbekreftelse enda. Hva gjør jeg?

    Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil.

    Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenterets personale at e-posten din er korrekt. Ring til kundesenteret på +45 70 23 20 30.

  • Får jeg en betalingsbekreftelse etter betaling?

    Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.

    Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.

    Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.

    Hvis du ikke har betalt enda, mottar du en melding fra oss.

    Dessverre er det enda ikke mulig å se og betale for gruppebestillinger på nettet.

  • Hvor gammel må man være for å gjøre en bestilling på Landal GreenParks?

    Landal GreenParks tar kun imot bestillinger for personer fra 18 år og opp. Eventuelle bestillinger som utføres av personer under 18 år er derfor ugyldige.

    Landal GreenParks forbeholder seg retten til å avslå ikke-standard bestillinger, særlig fra grupper, uten grunn. Landal GreenParks kan eventuelt tilføye spesielle vilkår til bestillingen.

Flere spørgsmål og svar
Ankomst og opphold
  • Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling?

    Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling? Selvfølgelig kan du bestille (ekstra) barnemøbler. Vennligst oppgi dette ved bestilling:

    • Barneseng inkl. sengetøy € 11.95
    • Barnestol € 5
    • Lekegrind € 5

  • Hvilke dokumenter trenger jeg for å sjekke inn på feriesenteret?

    Du vil motta bestillingsbekreftelse og faktura på e-post innen 24 timer etter bestilling. Du bør gjemme denne et trygt sted, print den ut og ta det med deg til feriesenteret. Du kan også vise opp bookingbekreftelsen på din mobiltelefon. Du kan formidle reisefølget ditt til oss på din My Landal-konto før ankomst. Når du ankommer parken kan du bli bedt om legitimasjon. Kontroller derfor at du har dette for hånden.

  • Hva menes med barneseng?

    En barneseng er en liten seng for veldig små barn. En barneseng kan være en reiseseng eller en tremmeseng. Dette avhenger av feriesenteret. Barn under tre år (0 til 2 år) kan sove i en barneseng. Barn over tre må sove i en stor seng. Barnesengen er 120 cm x 60 cm. Når du bestiller, vennligst oppgi om du trenger en barneseng, slik at du også får sengetøy til barnesengen nkr. 75,- pr. person. 

    Ekstra barneseng På mange av feriesentrene er det mulig å bestille en ekstra barneseng og ekstra sengetøy til barneseng (€ 11,95 for sengetøy til barneseng). Du kan spesifisere dette under tilleggsytelser.

Flere spørgsmål og svar
Lagre dine favoritter Lagre dine favorittparker og ferieboliger i Landal-kontoen din og se dem på alle dine enheter!

Last ned Landal GreenParks-appen

Med denne nyttige appen har du rask og enkel tilgang til den siste informasjonen om oppholdet ditt. I denne appen finner du også et kart over parken, en oversikt over aktiviteter og flotte tips om området.

Kontakt informasjon

Contact Center

For mer informasjon og bestilling, kan du kontakte vårt kundesenter på:

 +45 70 23 20 30

Telefon: +45 70 23 20 30

Åpent hver dag 8:00-20:00

Vi svarer din e-post innen 24 timer.

Feriesenter kontaktinformasjon

Adresse og veibeskrivelser, for hvert feriesenter, vises under 'Praktisk info' i menyen.

Alle feriesentrene

Presse

På Landal GreenParks nyhetsside for presse og bloggere blir det delt nyheter om interessepunkter som bærekraftighet, turisme og nasjonale og regionale nyheter.

CVR Landal Formidling ApS:

28842392

Kontorer

Varde office

Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark

Informasjon og bestilling
For mer informasjon og booking kontakt:
+45 70 23 20 30

Trier kontor

Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Germany
+49-(0)1806 700 730 

Leidschendam Hovedkontor

Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35 (ikke for kjøp, salg, informasjon eller reservasjoner)

Postadresse 
PO Box 95991
2509 CZ Den Haag


Zwolle kontor

Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle 
+31-(0)88-205 96 00 (general number)
+31-(0)88-205 97 00 (for owners and managers)

Postaddresse:
PO Box 40224
8004 DE Zwolle