Betale
Dette er dessverre ikke mulig. Bestillingen må betales i sin helhet ved ankomst til parken. Vi ber deg om å betale før forfallsdatoen som er nevnt på bestillingsbekreftelsen. Hvis vi ikke mottar betaling innen forfallsdatoen, vil bestillingen bli kansellert. Avbestillingsgebyr kan påløpe (i henhold til våre generelle vilkår og betingelser).
Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.
Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.
Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.
Hvis du ikke har betalt enda, mottar du en melding fra oss.
Dessverre er det enda ikke mulig å se og betale for gruppebestillinger på nettet.
Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.
Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.
Hvis du ikke har betalt enda, mottar du en melding fra oss.
Dessverre er det enda ikke mulig å se og betale for gruppebestillinger på nettet.
Du må betale et depositum på 30% pluss andre obligatoriske tilleggsgebyrer når du bestiller. Betalingen av de nevnte beløpene må betales senest 14 dager etter den indikerte datoen på Landal GreenParks bestillingsbekreftelse og faktura. Landal GreenParks må ha det resterende beløpet i hende senest 30 dager før ankomst på Landal GreenParks som spesifisert i bestillingsbekreftelsen.
Dersom bestillingen foretas inntil 30 dager før ankomst, må hele beløpet betales innen 14 dager fra datoen på bekreftelse og faktura.
Hvis du betaler med kredittkort, må du betale hele beløpet umiddelbart etter bestilling.
Merk: Hvis vi ikke mottar betaling innen forfallsdatoen, vil bestillingen bli kansellert. Avbestillingsgebyr kan påløpe (i samsvar med våre vilkår og betingelser).
Dersom bestillingen foretas inntil 30 dager før ankomst, må hele beløpet betales innen 14 dager fra datoen på bekreftelse og faktura.
Hvis du betaler med kredittkort, må du betale hele beløpet umiddelbart etter bestilling.
Merk: Hvis vi ikke mottar betaling innen forfallsdatoen, vil bestillingen bli kansellert. Avbestillingsgebyr kan påløpe (i samsvar med våre vilkår og betingelser).
Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil. Vennligst gjør dette på telefon. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
Endre bestilling
Det kan du enkelt gjøre selv i MinLandal-kontoen. Gå til informasjonen for din bestilling, der kan du finne opplysningene om dine medreisende under «medreisende». Her kan du gjøre endringer om dine medreisende: Du kan selv legge til eller fjerne en medreisende. Det må være medreisende som er med i det samme antall dager som deg. Med andre ord, ikke familie/venner som kommer for én enkel natt. Ut fra disse opplysningene beregner vi på nytt den samlede prisen på oppholdet ditt. Du får også dette endrede tilbudet fra oss på e-post. Har du lagt til en medreisende? Da kan du under «Betalingsopplysninger» betale ekstrabeløpet som er lagt til. Eller dreier det seg om en person som ikke blir med, og som du allerede har betalt for? I så fall får du denne del av beløpet tilbake ved ankomst til parken.
Tips: Fyll også ut opplysningene om de personene som er med deg til parken, så du kan sjekke inn raskere og nyte oppholdet ditt.
Tips: Fyll også ut opplysningene om de personene som er med deg til parken, så du kan sjekke inn raskere og nyte oppholdet ditt.
Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling?
Selvfølgelig kan du bestille (ekstra) barnemøbler. Vennligst oppgi dette ved bestilling:
- Barneseng inkl. sengetøy € 11.95
- Barnestol € 5
- Lekegrind € 5
Du kan legge til i din bestilling og/eller tilleggspakker online via Min Landal. Her kan du også selv legge til eller fjerne medreisende. Det må være medreisende som er med i det samme antall dager som deg. Med andre ord, ikke familie/venner som kommer for én enkel natt. Logg inn eller opprett en konto. Vil du endre dato, feriebolig eller park? Kontakt vårt kontaktsenter på telefon +45 70 23 20 30 (vanlige samtalekostnader). Vi hjelper deg gjerne med å finne ut av hva som er mulig.
Endre personlige data
Vennligst kontakt kundesenteret, hvis de personlige opplysningene er feil på bestillingen på tlf. +45 70 23 20 30