Jeg har spørsmål om:

I parken

Er det tillatt å grille på ferieparkerne?
Ja, i noen parker er det tillatt å grille ved overnattingsstedet ditt. Det finnes noen få unntak: hvis du har bestilt en ferieleilighet eller i tilfelle ekstrem tørke. I Landal Forest Your Nature er grilling generelt forbudt. Er du i tvil? Spør i resepsjonen når du ankommer parken. Visste du at flere av parkene til og med har feriehus med egen "Green Egg Grill"? Du finner informasjon om dette i beskrivelsen av feriehuset under overskriften "utendørs". Tips! Noen parker tilbyr en deilig grillpakke som du kan bestille via kontoen din. I tillegg selger parkbutikkene våre ofte engangsgriller. God ferie!
Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg lade elbilen min i parken?
De fleste parker har en ladestasjon. Gå til "Praktisk informasjon" på parkens nettside eller sjekk i Landal-appen om parken du bor på har ladestasjon. Dette kan du gjøre ved å se under "Godt å vite" på parkens hjemmeside.
Var dette svaret nyttig for deg?
Er det mulig å forlenge oppholdet mitt?
På Landal GreenParks er det mulig å forlenge bestillingen din rett før/under oppholdet. Dette er bare mulig dersom det er ledig kapasitet.

For å gjøre dette, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. +45 70 23 20 30
Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg bruke internettet på feriesentrene?
Ja, du kan bruke gratis WiFi i feriehuset du har reservert og i hele parken*! Hvordan du kobler deg til varierer fra park til park. Gå via Landal-appen til "Park" og velg "Godt å vite" for mer informasjon. I de få parkene der vi ikke tilbyr gratis Wi-Fi, kan du bestille ekstra Wi-Fi via kontoen din. Er du i parken og har spørsmål om innlogging? Ta kontakt med resepsjonen i parken.

Unntak fra denne regelen
I parkene Landal Villapark Livingstone, Brandnertal og Nieuwvliet-Bad tilbyr vi ikke gratis Wi-Fi. Her kan du be om ekstra Wi-Fi via kontoen din eller via parkens resepsjon mot en avgift. I ferieparken Piperdam og glamping Neufchâteau kan du bruke Wi-Fi i sentrale områder som resepsjonen og restaurantene, men ikke i feriehusene.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg har en klage på parken der jeg bor for øyeblikket. Hvor kan jeg sende inn klagen min?
Bor du fortsatt i parken for øyeblikket? Ta kontakt med parkens resepsjon/ledelse slik at de kan hjelpe deg videre. Sammen kan vi sørge for at klagen blir løst på riktig måte. Er klagen ikke løst til din tilfredshet? Ta kontakt med oss innen én måned. Send en e-post til gastenservice@landal.com og oppgi bestillingsnummer, navn og adresse, dato for oppholdet, parkens navn og overnattingsstedets nummer. Du kan forvente svar på klagen din innen 14 dager. Hvis vi trenger mer tid til å behandle klagen din, gir vi deg selvsagt beskjed om det.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvilken underholdning er tilgjengelig i parken?
Det er ulike aktiviteter i parkene, for eksempel håndarbeid og sportsaktiviteter, så tilbudet varierer fra park til park. Aktivitetene finner du i Landal-appen fra to uker før ankomst. Her finner du også mer informasjon om innholdet i aktivitetene.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvor kan jeg hente sykkelen(e) jeg har reservert?
Dette kan gjøres i parkens resepsjon eller i sykkelutleiedisken.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvor lenge er sykkelreservasjonen min gyldig?
Vi reserverer sykkelen på hentedagen frem til senest kl. 10.30. Åpningstidene for sykkelutleie varierer fra park til park og finnes i appen. Henter du ikke de reserverte syklene dine før dette tidspunktet? Da leier vi ut syklene på nytt til andre gjester.
Var dette svaret nyttig for deg?
Fra hvilken alder kan barn ta skikurs?
Barn kan ta skikurs i nærheten av alle feriesentre. Minstealderen for skikurs er 3 år.
Var dette svaret nyttig for deg?

Fant du ikke informasjonen du lette etter?

Gå til Service og kontakt og søk på et annet tema eller ta kontakt med kontaktsenteret vårt.