Avbestille
  • Jeg ønsker å avbestille reservasjonen min. Hvordan gjør jeg det?

    Dette kan enkelt gjøres via MyLandal-kontoen din. Logg inn og klikk på reservasjonen du ønsker å avbestille. Avhengig av ankomstdato og tidspunkt for bestillingen kan vi kreve et avbestillingsgebyr. Avbestillingsgebyret er 30 % av den totale reisesummen inntil 30 dager før ankomst. Er ankomstdatoen innenfor de neste 30 dagene? Da betaler du 100 % av den totale reisesummen. Har du bestilt oppholdet for 14 dager siden eller mindre, og er ankomstdatoen ikke innen 30 dager? Da betaler du ingen avbestillingskostnader.

  • Hvor mye av beløpet får jeg tilbake hvis jeg avbestiller nå?

    Hvis ankomstdatoen ikke er innen 30 dager når du avbestiller, har du rett til (delvis) refusjon. Hvor stor del av beløpet du får tilbake, avgjøres ut fra hvor mange dager det har gått siden du bestilte:
    - Hvis du avbestiller innen 14 dager etter bestillingen, får du 100 % refusjon.
    - Hvis du avbestiller senere enn 14 dager etter bestillingen, får du 70 % tilbakebetalt.

    Hvis du avbestiller en reservasjon med ankomstdato innen 30 dager, har du dessverre ikke krav på refusjon. Da må du betale 100 % av prisen. 
     
    Sjekk tidslinjen under "Avbestilling og ombooking" på kontoen din for å se hva som gjelder for ditt opphold.

  • Hvordan kan jeg gjøre krav på Europ Assistance-forsikringen min?

    Det kan du gøre online via Europ Assistance's hjemmeside. Opret en konto, udfyld dine personlige oplysninger og tilføj de nødvendige dokumenter. Europ Assistance-medarbejderne behandler derefter din anmodning.

Endre
  • Mine personlige detalje på bestillingen er feil. Hvordan kan jeg endre dem?

    Vennligst kontakt kundesenteret, hvis de personlige opplysningene er feil på bestillingen på tlf. +45 70 23 20 30

  • Jeg vil gjerne legge til eller fjerne en medreisende. Hvordan gjør jeg det?

    Det kan du enkelt gjøre selv i MinLandal-kontoen. Gå til informasjonen for din bestilling, der kan du finne opplysningene om dine medreisende under «medreisende». Her kan du gjøre endringer om dine medreisende: Du kan selv legge til eller fjerne en medreisende. Det må være medreisende som er med i det samme antall dager som deg. Med andre ord, ikke familie/venner som kommer for én enkel natt.  Ut fra disse opplysningene beregner vi på nytt den samlede prisen på oppholdet ditt. Du får også dette endrede tilbudet fra oss på e-post. Har du lagt til en medreisende? Da kan du under «Betalingsopplysninger» betale ekstrabeløpet som er lagt til. Eller dreier det seg om en person som ikke blir med, og som du allerede har betalt for? I så fall får du denne del av beløpet tilbake ved ankomst til parken. 

    Tips: Fyll også ut opplysningene om de personene som er med deg til parken, så du kan sjekke inn raskere og nyte oppholdet ditt.

     

  • Hvordan kan jeg endre min bestilling og/eller bestille tilleggspakker?

    Du kan legge til i din bestilling og/eller tilleggspakker online via Min Landal. Her kan du også selv legge til eller fjerne medreisende. Det må være medreisende som er med i det samme antall dager som deg. Med andre ord, ikke familie/venner som kommer for én enkel natt. Logg inn eller opprett en konto. Vil du endre dato, feriebolig eller park? Kontakt vårt kontaktsenter på telefon +45 70 23 20 30 (vanlige samtalekostnader). Vi hjelper deg gjerne med å finne ut av hva som er mulig.