Hvordan kan jeg legge til et opphold på kontoen min eller i Landal-appen?

Hvis du var pålogget da bestillingen ble foretatt, er bestillingen automatisk på kontoen din og i appen. Så enkelt er det! 

For å legge til en bestilling i appen går du til fanen "Bestillinger" og klikker på "Legg til bestilling". I kontoen din på nettsiden, på oversiktssiden, klikker du på den blå knappen "Legg til" under "Alle bookinger på én rad". Skriv inn bestillingsnummeret til bestillingen din her. Du finner det i e-postbekreftelsen du mottok.

Du kan bare knytte et bestillingsnummer til e-postadressen som bestillingen ble gjort med. Det er altså bare hovedbestilleren som kan legge til oppholdet på kontoen sin. 

Vær oppmerksom på at hvis du har bestilt et opphold i en park i Storbritannia, er det (ennå) ikke mulig å koble til bestillingen i appen. Du kan imidlertid se parken med fasiliteter og aktiviteter.
Var dette svaret nyttig for deg?

Fant du ikke informasjonen du lette etter?

Gå til Service og kontakt og søk på et annet tema eller ta kontakt med kontaktsenteret vårt.