Klageprosedyre

Er du ikke helt fornøyd med innsatsen til Landal GreenParks på ferien? Da kan du velge å sende inn en klage. For å gi deg den beste servicen som mulig, ber vi deg om å følge denne klageprosedyren.

Trinn 1

Enhver klage bør i utgangspunktet gis direkte til personalet i den parken hvor du oppholder deg, slik at Landal GreenParks har mulighet for å behandle klagen lokalt.

Trinn 2

Skulle du føle at en klage tross personalets møysommelige arbeid ikke har blitt behandlet tilfredsstillende, kan du sende en skriftlig klage på e-post til info@landal.no senest 30 dager etter du forlater parken. I klagen skal du informere om ditt reservasjonsnummer, navn, adresse, datoene for oppholdet, navnet på parken og ferieboligens nummer. Klagen vil da bli nøye behandlet.
Klager behandles innen 14 dager etter mottak. Hvis en klage krever lengre behandlingstid, vil du motta et svar innen fristen på 14 dager som bekrefter mottak og indikerer når du kan forvente et mer detaljert svar.

Trinn 3

Dersom dette heller ikke fører til en tilfredsstillende løsning, kan du etter avreise sende inn din klage til Forbrukerklagenemda:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus Toldboden 2
DK-8800 Viborg
www.forbrug.dk
Les generelle vilkår og betingelser
Er du forbruker bosatt i et annet EU-land enn Danmark, kan du klage til EU-kommisjonens nettbaserte klageportal:
http://ec.europa.eu/odr