Jeg har ikke mottatt en bestillingsbekreftelse enda. Hva gjør jeg?
Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil.

Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenterets personale at e-posten din er korrekt. Ring til kundesenteret på +45 70 23 20 30.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg har mistet bestillingsbekreftelsen. Hva gjør jeg?
Du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post 3 dager etter at bestillingen er behandlet. Ring til kundesenteret hvis du har mistet din bekreftelse. Da sender vi din bestillingsbekreftelse igjen på e-post. Du bør gjemme denne et trygt sted, print den ut og ta det med deg til feriesenteret. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
Var dette svaret nyttig for deg?
Det er feil på bestillingsfakturaen min. Hva gjør jeg?
Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil. Vennligst gjør dette på telefon. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg gjøre en gruppebestilling på nettet?
På Landal GreenParks kan du gjøre en gruppebestilling. Dette er bare mulig på telefon eller e-post. For å gjøre en gruppebestilling, betaler du et engangsbeløp for tilleggsytelser/bestillingsgebyr (gjelder kun hvis hele bestillingen er gjort i ett navn).
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvorfor vises ikke feriesenteret eller den type feriebolig jeg har valgt?
Det er mulig at det valgte feriesenteret ikke vises på nettsiden. Dette skjer når feriesenteret eller typen av feriebolig ikke lenger er tilgjengelig. I dette tilfellet vises alternative feriesentre, perioder og typer av ferieboliger. Hvis et valg ikke lenger er tilgjengelig, vises det med et "-" i pristabellen.
Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg gjøre et valg på en bestilling?
Det er ikke mulig å ta et alternativ på en reservasjon. Hvis du foretar en reservasjon utenom 30 dager før ankomst, har du fortsatt 14 dager på deg til å fullføre din foreløpige reservasjon. Betaler du ikke innen 14 dager etter bestillingsdatoen? Da vil din foreløpige reservasjon utløpe gratis.
Var dette svaret nyttig for deg?

Fant du ikke informasjonen du lette etter?

Gå til Service og kontakt og søk på et annet tema eller ta kontakt med kontaktsenteret vårt.