Mest vanlige spørsmålene

Betaling
  • Får jeg en betalingsbekreftelse etter betaling?

    Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.

    Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.

    Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.

    Hvis du ikke har betalt enda, mottar du en melding fra oss.

    Dessverre er det enda ikke mulig å se og betale for gruppebestillinger på nettet.

  • Jeg har mistet bestillingsbekreftelsen. Hva gjør jeg?

    Du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post 3 dager etter at bestillingen er behandlet. Ring til kundesenteret hvis du har mistet din bekreftelse. Da sender vi din bestillingsbekreftelse igjen på e-post. Du bør gjemme denne et trygt sted, print den ut og ta det med deg til feriesenteret. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.

  • Det er feil på bestillingsfakturaen min. Hva gjør jeg?

    Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil. Vennligst gjør dette på telefon. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.

  • Når må jeg betale for bestillingen min?

    Du må betale et depositum på 20% pluss andre obligatoriske tilleggsgebyrer når du bestiller. Betalingen av de nevnte beløpene må betales senest 14 dager etter den indikerte datoen på Landal GreenParks bestillingsbekreftelse og faktura.

    Landal GreenParks må ha det resterende beløpet i hende senest 30 dager før ankomst på Landal GreenParks som spesifisert i bestillingsbekreftelsen.

    Dersom bestillingen foretas inntil 30 dager før ankomst, må hele beløpet betales innen 14 dager fra datoen på bekreftelse og faktura.

    Hvis du betaler med kredittkort, må du betale hele beløpet umiddelbart etter bestilling.

  • Er det trygt å betale på nettet?

    Sikkerhet er svært viktig for Landal GreenParks. Vi behandler opplysningene dine med streng fortrolighet. Vi gjør dette ved å: Jobbe med en pålitelig partner som Ogone ved å bruke et sikkert miljø for betalingsseksjonen – A Secure Socket Layer (SSL) for å beskytte personopplysninger når du sender opplysninger over nettet. Dette ses tydelig ved hengelåsen i det nederste høyre hjørnet på skjermen, når du er på siden for elektroniske betaling. SSL er en industristandard som støttes av de fleste nettleserne, inkludert Microsoft Explorer 2.1 og høyere, Netscape Navigator 2.0 og høyere, AOL 3.0 og høyere og andre populære nettlesere.

    Vi bruker det til å fullt kryptere data relatert til ditt kredittkort eller andre former for betaling, navnet ditt, adresse og andre personopplysninger, for å sikre at tredje parter ikke kan lese opplysningene når de sendes over nettet.

  • Mottar jeg en bestillingsbekreftelse etter at jeg betalt på nettet?

    Ja, du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post etter fulført betaling på nettet. Ta vare på denne bekreftelsen som bevis på bestillingen.

    Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.

    Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.

    Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.

    Registreringsskjema legges også sammen med bestillingsbekreftelsen din. For å forenkle innsjekkprosessen, kan du printe ut voucheren hjemme, fylle ut registreringsskjemaet helt og gi det til resepsjonen når du ankommer til feriesenteret.

    Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelsen
    Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenteret at e-postadressen din er korrekt. Ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.

  • Hvilke betalingsmetoder finnes det?

    På Landal GreenParks kan du bruke følgende betalingsmetoder: Lenken under gir deg en oversikt over alle betalingsmuligheter.

  • Hva skjer under den elektroniske betalingsprosessen når jeg bestiller?

    Etter at du har fullført bestillingsprosessen, vil du bli presentert for en side som gjør at du kan sjekke bestillingsdetaljene dine. Hvis disse dataene er riktige, kan du lagre bestillingen ved å klikke på den riktige knappen. Du vil da komme til betalingsprosessen. Det er her selve betalingen skjer.

    NB: Du må fullføre denne betalingsprosessen for å fullføre bestillingen.

  • Er det trygt å betale online med kredittkortet mitt?

    Folk snakker ofte om farene ved å bruke kredittkort til å betale over nettet. Vår side lagrer ikke kredittkortopplysninger (nummer, utløpsdato, navn på kortinnehaver), men i stedet bruker systemet en svært avansert krypteringsteknologi når systemet overfører data. Vi aksepterer:

    • American Express
    • MasterCard
    • Visa
    Vi sørger for at alle dine opplysninger overføres trygt ved hjelp av Secure Socket Layers (SSL), et avansert internett-sikkerhetssystem som beskytter dine opplysninger. Bookingsystemet som brukes av Landal GreenParks beskytter derfor alle kredittkort og adresseopplysninger. Opplysningene lagres ikke på vår side slik at personvern er garantert. I tillegg: Landal GreenParks har ikke tilgang til kredittkortinformasjonen din, fordi kommunikasjonen foregår direkte med kredittkortselskapet. Kredittkortnummer blir konstant sjekket av kredittkortselskaper mot blacklist. En uønsket betaling med ditt kredittkort kan reverseres innen 30 dager.