Hvordan logger jeg inn på Landal-kontoen min?
Gå til "Logg inn" og skriv inn kontoinformasjonen din.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg kan ikke logge inn. Hva skal jeg gjøre?
Sjekk dataene du har lagt inn på nytt, er det noen stavefeil? Du kan også logge inn med en kode eller påloggingslenke i stedet for et passord. Du kan enkelt be om disse via Min booking-siden. 

Har du glemt passordet ditt? Be om et nytt passord nedenfor. Det kan ta opptil 1 minutt før du mottar e-posten. Sjekk spam-boksen din for sikkerhets skyld.  

Godt å vite: Innloggingsinformasjonen din for Landal-appen og nettstedet er den samme.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg har glemt passordet mitt. Hva gjør jeg nå?
Gå til "Logg inn" og velg "Glemt passord". Du vil da motta en e-post fra oss der du kan velge et nytt passord.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg har glemt e-postadressen til kontoen min. Hva skal jeg gjøre?
Prøv å logge inn med e-postadressen din og velg "Glemt passord". Gjenkjennes ikke e-postadressen din? Opprett en ny konto.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg får meldingen "E-posten finnes allerede". Hva skal jeg gjøre?
Du prøver å opprette en ny konto med en e-postadresse fra en eksisterende konto. Gå tilbake til påloggingssiden og velg "Glemt passordet".
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg får meldingen "ugyldig innlogging eller passord". Hva skal jeg gjøre?
Denne meldingen betyr at vi ikke gjenkjenner e-postadressen eller passordet du har oppgitt.

Du har glemt passordet ditt.
Hvis du har glemt passordet ditt, kan du gå til "Glemt passord" på innloggingssiden.

Hvis påloggingsinformasjonen din er korrekt. 
Noter e-postadressen din og kontakt oss via kontaktsenteret på .
Var dette svaret nyttig for deg?

Fant du ikke informasjonen du lette etter?

Gå til Service og kontakt og søk på et annet tema eller ta kontakt med kontaktsenteret vårt.