Jeg har bestilt et opphold og ønsker å endre periode eller park. Er dette mulig?
Ja, dette er mulig hvis ankomstdatoen for oppholdet ditt ikke er i løpet av de neste 28 dagene. Ta kontakt med vårt kontaktsenter på +45 70 23 20 30 for å gjøre dette. Vi hjelper deg gjerne over telefon. Vær oppmerksom på at leieprisen forblir den samme, men kan bli høyere. Hvis den endrede bestillingen er dyrere, betaler du mellomlegget.

Er ankomstdatoen din innen 28 dager? Da er det dessverre ikke lenger mulig å endre oppholdsperiode eller park.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvordan kan jeg bestille tilleggspakker?
Du kan bestille tillegg og/eller tilleggspakker på nettet via My Landal.
Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling?
Selvfølgelig kan du reservere (ekstra) barnemøbler. Vennligst informer oss om dette ved bestilling:
  • Første barneseng er gratis, men med obligatorisk sengetøy til DKK 71,- per person.
  • Ekstra barneseng inkl. sengetøy DKK 116,-.
  • Første barnestol er gratis
  • Ekstra barnestol DKK 41,-
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg har angitt en estimert ankomsttid, men den har endret seg. Er dette en dårlig ting?
Det er ikke noe problem om du kommer før eller etter det angitte tidspunktet. Du trenger ikke å gi oss beskjed med mindre du ankommer etter at resepsjonen har stengt. I så fall må du kontakte parkens resepsjon for å finne ut hvor du kan finne nøkkelen.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg vil gjerne legge til eller fjerne en medreisende. Hvordan gjør jeg det?
Det kan du enkelt gjøre selv i MinLandal-kontoen. Gå til informasjonen for din bestilling, der kan du finne opplysningene om dine medreisende under «medreisende». Her kan du gjøre endringer om dine medreisende: Du kan selv legge til eller fjerne en medreisende. Det må være medreisende som er med i det samme antall dager som deg. Med andre ord, ikke familie/venner som kommer for én enkel natt.  Ut fra disse opplysningene beregner vi på nytt den samlede prisen på oppholdet ditt. Du får også dette endrede tilbudet fra oss på e-post. Har du lagt til en medreisende? Da kan du under «Betalingsopplysninger» betale ekstrabeløpet som er lagt til. Eller dreier det seg om en person som ikke blir med, og som du allerede har betalt for? I så fall får du denne del av beløpet tilbake ved ankomst til parken. 

Tips: Fyll også ut opplysningene om de personene som er med deg til parken, så du kan sjekke inn raskere og nyte oppholdet ditt.
 
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg har booket et ophold og vil gerne ændre overnatningstype. Er det muligt?
Ja, det kan du. Avhengig av tilgjengeligheten kan du endre overnattingstype i parken inntil én dag før ankomst. Vær oppmerksom på at leieprisen forblir den samme, men kan også være høyere. Hvis den endrede bookingen er dyrere, må du betale denne differansen ekstra.

Du kan endre overnattingstype ved å kontakte vårt kontaktsenter.
Var dette svaret nyttig for deg?

Fant du ikke informasjonen du lette etter?

Gå til Service og kontakt og søk på et annet tema eller ta kontakt med kontaktsenteret vårt.