Før du drar
Du mottar bekreftelsesdokumenter, en spesifikasjon av kostnadene, en brosjyre over feriesenteret to uker etter bestilling. Disse er de eneste dokumentene du får fra oss. Du kan bruke disse dokumentene til å sjekke inn på feriesenteret. Ingen flere dokumenter vil bli sendt til deg etter betaling.
Du vil finne adressen og veibeskrivelsen til feriesenteret på den relevante feriesenter-siden under «praktisk informasjon».
Registreringskjemaet får du sammen med bestillingsbekreftelsen som du mottar på e-post.
For å forenkle innsjekkprosessen, kan du printe ut voucheren hjemme, fylle ut registreringsskjemaet helt og gi det til resepsjonen når du ankommer til feriesenteret. Dette vil minimere ventetiden i resepsjonen.
For å forenkle innsjekkprosessen, kan du printe ut voucheren hjemme, fylle ut registreringsskjemaet helt og gi det til resepsjonen når du ankommer til feriesenteret. Dette vil minimere ventetiden i resepsjonen.
Sjekke inn
Du vil motta bestillingsbekreftelse og faktura på e-post innen 24 timer etter bestilling. Du bør gjemme denne et trygt sted, print den ut og ta det med deg til feriesenteret. Du kan også vise opp bookingbekreftelsen på din mobiltelefon. Du kan formidle reisefølget ditt til oss på din My Landal-konto før ankomst. Når du ankommer parken kan du bli bedt om legitimasjon. Kontroller derfor at du har dette for hånden.
Skiftedag for gjester betyr at rengjøring finner sted fram til kl. 15:00. I enkelte tilfeller er det mulig å sjekke inn tidlig etter avtale med resepsjonen. Det er alltid mulig å bruke fasilitetene på feriesenteret fra kl. 10:00 på ankomstdagen.
Opphold
Det er selvfølgelig mulig å få besøk i ferieboligen under oppholdet. Du må gi beskjed til resepsjonen, hvis gjestene skal overnatte i ferieboligen. Det vil da komme ekstrakostnader for sengetøy og turistskatt for gjestene. Det er kun mulig med overnattende gjester, hvis dette ikke overstiger det maksimale antall av personer som er tillatt i ferieboligen.
På Landal GreenParks er det mulig å forlenge bestillingen din rett før/under oppholdet. Dette er bare mulig dersom det er ledig kapasitet.
For å gjøre dette, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. +45 70 23 20 30
For å gjøre dette, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. +45 70 23 20 30
Du kan betale med standard bankkort i resepsjonen og i restauranten. Vi aksepterer også VISA og Eurocard.
Barn
Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling?
Selvfølgelig kan du bestille (ekstra) barnemøbler. Vennligst oppgi dette ved bestilling:
- Barneseng inkl. sengetøy € 11.95
- Barnestol € 5
- Lekegrind € 5
En barneseng er en liten seng for veldig små barn. En barneseng kan være en reiseseng eller en tremmeseng. Dette avhenger av feriesenteret. Barn under tre år (0 til 2 år) kan sove i en barneseng. Barn over tre må sove i en stor seng. Barnesengen er 120 cm x 60 cm. Når du bestiller, vennligst oppgi om du trenger en barneseng, slik at du også får sengetøy til barnesengen nkr. 75,- pr. person.
Ekstra barneseng På mange av feriesentrene er det mulig å bestille en ekstra barneseng og ekstra sengetøy til barneseng (€ 11,95 for sengetøy til barneseng). Du kan spesifisere dette under tilleggsytelser.
Ekstra barneseng På mange av feriesentrene er det mulig å bestille en ekstra barneseng og ekstra sengetøy til barneseng (€ 11,95 for sengetøy til barneseng). Du kan spesifisere dette under tilleggsytelser.
Mange av feriesentrene har spesielle fasiliteter for barn:
- Lekehjørne
- Lekeplassutstyr eller lekeplass
- Innendørs lekeplassparadis
Barnesenger blir ikke redd opp på Landal GreenParks. Hvis du har bedt om en barneseng, plasseres sengetøyet til barnesengen i ferieboligen.