Hva gjør jeg hvis jeg ikke har mottatt en e-postbekreftelse?
Du vil motta en bestillingsbekreftelse fra oss via e-post innen en time. For sikkerhets skyld bør du sjekke søppelpostkassen din og forsikre deg om at den ikke er full. Du kan se bestillingen din direkte online på Landal-kontoen din og foreta betalingen her.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg har mistet bestillingsbekreftelsen. Hva gjør jeg?
Du vil motta bestillingsbekreftelse og faktura via e-post innen 1 time etter at bestillingen er behandlet. For sikkerhets skyld bør du sjekke at den ikke ligger i søppelpostkassen din. Er den ikke det? Da kan du ringe vårt kontaktsenter.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvor finner jeg fakturaen for bestillingen min?
Du finner fakturaen i bestillingsbekreftelsen du har mottatt fra oss på e-post.
Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg reservere en bestilling på forhånd?
Det er ikke mulig å reservere en bestilling på forhånd. Hvis du foretar en reservasjon mere enn 30 dager før ankomst, har du fortsatt 14 dager på deg til å fullføre din foreløpige reservasjon. Betaler du ikke innen 14 dager etter bestillingsdatoen? Da vil din foreløpige reservasjon utløpe gratis.
Var dette svaret nyttig for deg?

Fant du ikke informasjonen du lette etter?

Gå til Service og kontakt og søk på et annet tema eller ta kontakt med kontaktsenteret vårt.