Jeg har spørsmål om:

Reservasjoner

Jeg har ikke mottatt en bestillingsbekreftelse enda. Hva gjør jeg?
Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil.

Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenterets personale at e-posten din er korrekt. Ring til kundesenteret på +45 70 23 20 30.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg har mistet bestillingsbekreftelsen. Hva gjør jeg?
Du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post 3 dager etter at bestillingen er behandlet. Ring til kundesenteret hvis du har mistet din bekreftelse. Da sender vi din bestillingsbekreftelse igjen på e-post. Du bør gjemme denne et trygt sted, print den ut og ta det med deg til feriesenteret. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
Var dette svaret nyttig for deg?
Det er feil på bestillingsfakturaen min. Hva gjør jeg?
Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil. Vennligst gjør dette på telefon. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg gjøre en gruppebestilling på nettet?
På Landal GreenParks kan du gjøre en gruppebestilling. Dette er bare mulig på telefon eller e-post. For å gjøre en gruppebestilling, betaler du et engangsbeløp for tilleggsytelser/bestillingsgebyr (gjelder kun hvis hele bestillingen er gjort i ett navn).
Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg gjøre et valg på en bestilling?
Det er ikke mulig å ta et alternativ på en reservasjon. Hvis du foretar en reservasjon utenom 30 dager før ankomst, har du fortsatt 14 dager på deg til å fullføre din foreløpige reservasjon. Betaler du ikke innen 14 dager etter bestillingsdatoen? Da vil din foreløpige reservasjon utløpe gratis.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvorfor vises ikke feriesenteret eller den type feriebolig jeg har valgt?
Det er mulig at det valgte feriesenteret ikke vises på nettsiden. Dette skjer når feriesenteret eller typen av feriebolig ikke lenger er tilgjengelig. I dette tilfellet vises alternative feriesentre, perioder og typer av ferieboliger. Hvis et valg ikke lenger er tilgjengelig, vises det med et "-" i pristabellen.
Var dette svaret nyttig for deg?

Rabatten og tilbudene

Kan jeg fortsatt legge til en rabattkode etter at jeg har bestilt?
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvordan kan jeg bestille spesialtilbud eller «last minute»-tilbud på telefon?
Hvis du ønsker å bestille et spesialtilbud, kan du gjøre dette online nå. Hvis du foretrekker å bestille på telefon, må du spesifisere tilbudskoden. Dette er spesifisert i tilbudsbeskrivelsen.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvordan bruker jeg en rabattkupong?
For å dra nytte av et spesialtilbud, må du alltid oppgi en kode. Denne koden er alltid angitt på tilbudet. Landal GreenParks har ofte rabattilbud, så du må oppgi koden når du reserverer hos booking. For reservasjon, vennligst kontakt kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30
Var dette svaret nyttig for deg?

Tilleggstjenester og pakker

Har Landal GreenParks også plass for møter og arrangementer?
Ja, selvfølgelig, Landal GreenParks har god plass på forskjellige feriesentre i Nederland, Belgia og Tyskland til forretninger eller festlige anledninger over flere dager kombinert med overnatting i komfortable bungalower eller leiligheter.

Møter, kurs eller firmafester

Mange av feriesentrene har multifunksjonelle rom i forskjellige størrelser for møter og kurs. Og din bedrift vil være i gode hender hos Landal. Spør om fasilitetene for møtelokaler, catering, festlige og aktive arrangementer og overnatting hos Business Line.

Festarrangementer
Noe å feire med hele familien eller idrettslaget? Eller arrangerer du en gjenforening? Gjør det til en weekendtur. Alle kan overnatte, og hvis du vil, kan vi sette sammen et sports- eller underholdningsprogram. Spør om mulighetene som Landal GreenParks kan tilby.

Kombinert kurs, insentiver og teambuilding
Møter eller kurs blir en stor suksess hvis du kombinerer det med en sportslig utfordring. Eventyrlystne utendørs sportsprogrammer eller morsomme innendørs sportsarrangementer - la oss stå for planleggingen, arrangementet blir en garantert suksess. Hva med en overlevelseshelg, skitur, golftur, gokart, konkurranser på høylandet, fire-hjuls kjøring, rappelering eller rafting? Sportsaktiviteter blir alltid overvåket av profesjonelle instruktører.
Mer om Landal Business Line Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg bestille et spesifikt feriebolignummer?
For noen ferieboliger er det mulig å bestille et bestemt feriebolignummer. For de andre ferieboligene, kan du ta kontakt med kundesenteret.
Var dette svaret nyttig for deg?

Betaling

Får jeg en betalingsbekreftelse etter betaling?
Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.

Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.

Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.

Hvis du ikke har betalt enda, mottar du en melding fra oss.

Dessverre er det enda ikke mulig å se og betale for gruppebestillinger på nettet.
Var dette svaret nyttig for deg?
Jeg har mistet bestillingsbekreftelsen. Hva gjør jeg?
Du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post 3 dager etter at bestillingen er behandlet. Ring til kundesenteret hvis du har mistet din bekreftelse. Da sender vi din bestillingsbekreftelse igjen på e-post. Du bør gjemme denne et trygt sted, print den ut og ta det med deg til feriesenteret. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
Var dette svaret nyttig for deg?
Det er feil på bestillingsfakturaen min. Hva gjør jeg?
Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil. Vennligst gjør dette på telefon. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
Var dette svaret nyttig for deg?
Når må jeg betale for bestillingen min?
Du må betale et depositum på 20% pluss andre obligatoriske tilleggsgebyrer når du bestiller. Betalingen av de nevnte beløpene må betales senest 14 dager etter den indikerte datoen på Landal GreenParks bestillingsbekreftelse og faktura.

Landal GreenParks må ha det resterende beløpet i hende senest 30 dager før ankomst på Landal GreenParks som spesifisert i bestillingsbekreftelsen.

Dersom bestillingen foretas inntil 30 dager før ankomst, må hele beløpet betales innen 14 dager fra datoen på bekreftelse og faktura.

Hvis du betaler med kredittkort, må du betale hele beløpet umiddelbart etter bestilling.
Var dette svaret nyttig for deg?
Er det trygt å betale på nettet?
Sikkerhet er svært viktig for Landal GreenParks. Vi behandler opplysningene dine med streng fortrolighet. Vi gjør dette ved å: Jobbe med en pålitelig partner som Ogone ved å bruke et sikkert miljø for betalingsseksjonen – A Secure Socket Layer (SSL) for å beskytte personopplysninger når du sender opplysninger over nettet. Dette ses tydelig ved hengelåsen i det nederste høyre hjørnet på skjermen, når du er på siden for elektroniske betaling. SSL er en industristandard som støttes av de fleste nettleserne, inkludert Microsoft Explorer 2.1 og høyere, Netscape Navigator 2.0 og høyere, AOL 3.0 og høyere og andre populære nettlesere.

Vi bruker det til å fullt kryptere data relatert til ditt kredittkort eller andre former for betaling, navnet ditt, adresse og andre personopplysninger, for å sikre at tredje parter ikke kan lese opplysningene når de sendes over nettet.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvilke betalingsmetoder finnes det?
På Landal GreenParks kan du bruke følgende betalingsmetoder: Lenken under gir deg en oversikt over alle betalingsmuligheter.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hva skjer under den elektroniske betalingsprosessen når jeg bestiller?
Etter at du har fullført bestillingsprosessen, vil du bli presentert for en side som gjør at du kan sjekke bestillingsdetaljene dine. Hvis disse dataene er riktige, kan du lagre bestillingen ved å klikke på den riktige knappen. Du vil da komme til betalingsprosessen. Det er her selve betalingen skjer.

NB: Du må fullføre denne betalingsprosessen for å fullføre bestillingen.
Var dette svaret nyttig for deg?
Mottar jeg en bestillingsbekreftelse etter at jeg betalt på nettet?
Ja, du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post etter fulført betaling på nettet. Ta vare på denne bekreftelsen som bevis på bestillingen.

Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.

Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.

Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.

Registreringsskjema legges også sammen med bestillingsbekreftelsen din. For å forenkle innsjekkprosessen, kan du printe ut voucheren hjemme, fylle ut registreringsskjemaet helt og gi det til resepsjonen når du ankommer til feriesenteret.

Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelsen
Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenteret at e-postadressen din er korrekt. Ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
Var dette svaret nyttig for deg?
Er det trygt å betale online med kredittkortet mitt?
Folk snakker ofte om farene ved å bruke kredittkort til å betale over nettet. Vår side lagrer ikke kredittkortopplysninger (nummer, utløpsdato, navn på kortinnehaver), men i stedet bruker systemet en svært avansert krypteringsteknologi når systemet overfører data. Vi aksepterer:
  • MasterCard
  • Visa
Vi sørger for at alle dine opplysninger overføres trygt ved hjelp av Secure Socket Layers (SSL), et avansert internett-sikkerhetssystem som beskytter dine opplysninger. Bookingsystemet som brukes av Landal GreenParks beskytter derfor alle kredittkort og adresseopplysninger. Opplysningene lagres ikke på vår side slik at personvern er garantert. I tillegg: Landal GreenParks har ikke tilgang til kredittkortinformasjonen din, fordi kommunikasjonen foregår direkte med kredittkortselskapet. Kredittkortnummer blir konstant sjekket av kredittkortselskaper mot blacklist. En uønsket betaling med ditt kredittkort kan reverseres innen 30 dager.
Var dette svaret nyttig for deg?

Forsikringer

Hvor finner jeg skjema om oppkrevning?
Hvis du har avbestilt din bestilling og har en avbestillingsforsikring, kan du bruke skjemaet om oppkrevning om tilbakebetaling av beløpet til forsikringsselskapet. Du kan gjøre dette hvis årsaken til avbestillingen er dekket av vilkårene for avbestillingsforsikringen.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvorfor er det viktig å ha en avbestillingsforsikring?
En avslappende ferie med familien, partner eller venner. Ta en pause fra hverdagen og nyt nye omgivelser i et naturlig miljø. Vi vil gjøre vårt beste for å sikre at oppholdet blir så avslappet og trygt som mulig. Dessverre er det alltid mulig at en katastrofe tvinger deg til å avlyse ferien din. Det er derfor viktig å ha en egnet avbestillingsforsikring. Det er alltid mulig at noe skjer, som gjør at du må avlyse ferien før ankomst eller under ferien. Det er godt å vite at det ikke vil ha noen økonomiske konsekvenser for deg (avbestillingsgebyr). Denne avbestillingsforsikringen dekker (en del av) kostnadene for turen, også selv om du kun mister en del av ferien, og den er veldig enkel å legge til bestillingen. Den ekstra sikkerheten er veldig betryggende.
Var dette svaret nyttig for deg?

Betingelser

Hvor gammel må man være for å gjøre en bestilling på Landal GreenParks?
Landal GreenParks tar kun imot bestillinger for personer fra 18 år og opp. Eventuelle bestillinger som utføres av personer under 18 år er derfor ugyldige.

Landal GreenParks forbeholder seg retten til å avslå ikke-standard bestillinger, særlig fra grupper, uten grunn. Landal GreenParks kan eventuelt tilføye spesielle vilkår til bestillingen.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hva er vilkårene og betingelsene for Landal GreenParks?
Du kan se de generelle vilkår og betingelser for Landal GreenParks her. Våre vilkår og betingelser
Var dette svaret nyttig for deg?
Hva skjer med mine personlige opplysninger?
Når du bestiller et opphold på et av våre feriesentre, har vi bruk for noen spesielle opplysninger om deg. Vi behandler også opplysninger i andre tilfeller, for eksempel forespørsler om informasjon, administrasjon av konkurranser og besøk på våre nettsider. Når vi gjør dette, bruker vi også tjenestene til tredjeparter som mottar visse personlige opplysninger og behandler disse på vegne av Landal GreenParks. Dette skjer for eksempel til distribusjon av brosjyrer og e-post eller behandling av våre gjesteundersøkelser. Når du bestiller blir opplysningene dine delt med feriesenteret hvor du skal bo.

Erklæring om personvern beskriver opplysningene som vi behandler og hva vi gjør med opplysningene i flere detaljer.
Var dette svaret nyttig for deg?

Fant du ikke informasjonen du lette etter?

Gå til Service og kontakt og søk på et annet tema eller ta kontakt med kontaktsenteret vårt.