Hva skal jeg gjøre, hvis jeg vil ombestille?
Henvend deg gjerne til kontaktsenteret. På grunn av forholdsreglene rundt coronaviruset har vi gjort en endring i våre betingelser. Se mulighetene for ombestilling i de generelle betingelser som gjelder for deg. Dette avhenger av hvilken dato du gjorde din bestilling. 

Har du mottatt en verdikupong fra oss? Se på  www.landal.com/voucher om hvordan du kan innløse din verdikupong.
Var dette svaret nyttig for deg?
Hvis jeg ombestiller oppholdet til en senere periode og dette blir dyrere, skal jeg så betale en merpris?
Ja, hvis et opphold i en senere periode er dyrere, så skal du betale forskjellen.
Var dette svaret nyttig for deg?
Kan jeg avbestille oppholdet mitt hos dere?
Du kan avbestille ditt opphold gratis inntil14 dager etter du har gjorde reservasjonen, forutsatt at du avbestiller inntil 28 dager før oppholdets begynnelse. Hvis du har foretatt bestillingen før dette, eller hvis oppholdet finner sted innenfor 28 dager, så henviser vi deg til de generelle betingelser som gjelder for deg. Dette avhenger av hvilken dato du gjorde din bestilling.
Var dette svaret nyttig for deg?

Fant du ikke informasjonen du lette etter?

Gå til Service og kontakt og søk på et annet tema eller ta kontakt med kontaktsenteret vårt.