Top 10

  • Ja, du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post etter fulført betaling på nettet. Ta vare på denne bekreftelsen som bevis på bestillingen.

    Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.

    Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.

    Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.

    Registreringsskjema legges også sammen med bestillingsbekreftelsen din. For å forenkle innsjekkprosessen, kan du printe ut voucheren hjemme, fylle ut registreringsskjemaet helt og gi det til resepsjonen når du ankommer til feriesenteret.

    Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelsen
    Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenteret at e-postadressen din er korrekt. Ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
  • På Landal GreenParks får du tildelt bungalownummeret direkte ved ankomsten til feriesenteret. Det er mulig å bestille en bungalow med et bestemt nummer på forhånd.

    Du kan gjøre dette ved å tilføye en preferanse på bestillingen. Kostnaden for å gjøre dette er nkr. 248,-.
  • Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling? Selvfølgelig kan du bestille (ekstra) barnemøbler. Vennligst oppgi dette ved bestilling:
    • Barneseng inkl. sengetøy € 11.95
    • Barnestol € 5
    • Lekegrind € 5
  • Vi anbefaler at du bestiller en avbestillingsforsikring når du bestiller et opphold. Uten avbestillingsforsikring eller med avbestillingsforsikring uten en gyldig grunn for kansellering, gjelder følgende bestemmelser: Dersom du avbestiller opptil 60 dager før ankomst, må du betale 20 % av totalbeløpet, 50 % av totalbeløpet ved avbestilling fra den 59. dagen til og med den 31. dagen før ankomst, 80 % av totalbeløpet ved avbestilling fra den 30. dagen til og med den 8. dagen før ankomst og 90 % av totalbeløpet ved avbestilling fra 7 dager før ankomst eller senere. Hvis du avbestiller før ankomst, vil bestillingen bli kansellert umiddelbart etter du ringer for å avbestille. Det vil da ikke lenger være mulig å tilbakekalle ordren. Ubrukte tilleggsytelser, som sengetøy, turistskatt, bestillingsgebyrer og forsikring refunderes ikke. Det er kun mulig å avbestille hele ferieboligen, ikke enkelte personer. Etter at du har betalt beløpet, vil avbestillingsforsikringen dekke inntil avreise fra feriesenteret.
  • På Landal GreenParks er det mulig å forlenge bestillingen din rett før/under oppholdet. Dette er bare mulig dersom det er ledig kapasitet.

    For å gjøre dette, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. +45 70 23 20 30
  • Organisasjonen vår har bestemt seg for å ikke sende ut feriemagasiner med posten lenger. De siste årene har gjestene våre i økende grad søkt og funnet all informasjon om sitt kommende opphold hos Landal GreenParks på nett. Vi tror på bærekraftig og forpliktende entreprenørskap og verdsetter et positivt bidrag til naturen og miljøet vårt høyt. Derfor har vi tatt en bevisst avgjørelse om å ikke sende ut feriemagasinene våre via post lenger. På denne måten bidrar vi til å oppnå våre organisatoriske mål på en bærekraftig og forpliktende måte. Bli inspirert på nett via Landal GreenParks’ nettsted eller app om ditt kommende opphold.
  • Du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post 3 dager etter at bestillingen er behandlet. Ring til kundesenteret hvis du har mistet din bekreftelse. Da sender vi din bestillingsbekreftelse igjen på e-post. Du bør gjemme denne et trygt sted, print den ut og ta det med deg til feriesenteret. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.
  • Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil.

    Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenterets personale at e-posten din er korrekt. Ring til kundesenteret på +45 70 23 20 30.
  • Det er mulig at det valgte feriesenteret ikke vises på nettsiden. Dette skjer når feriesenteret eller typen av feriebolig ikke lenger er tilgjengelig. I dette tilfellet vises alternative feriesentre, perioder og typer av ferieboliger. Hvis et valg ikke lenger er tilgjengelig, vises det med et "-" i pristabellen.
  • Du kan gjøre et valg på en bestilling. Dette er mulig i 24 timer. Etter 24 timer blir valget til en bekreftet bestilling og du mottar en bekreftelse senest 7 hverdager etter bestilling. Det er ikke tillatt velge flere alternativer for flere parker og over flere perioder. Det er kun mulig å ta et valg per feriesenter i den samme perioden. Du kan avbestille et valgmulighet. Hvis du ønsker å avbestille en valgmulighet, må du ringe til kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.

Mest vanlige spørsmålene

Ferieparker generelt
  • Trådløst nett er tilgjengelig på alle våre danske ferieparker. Du kan sjekke e-post, spille spill, chatte, surfe på nettet som du pleier å gjøre på ferien. Og... du kan sende bilder og videoer direkte fra feriestedet ditt. Like enkelt som hjemme. Online i naturen. Alt er mulig på Landal GreenParks ferieparker.

    Selv om det er Wi-Fi tilgjengelig på feriesparkerne kan kapasitet eller signal av til fungere mindre optimalt pga. ferieparkens plassering i naturen.
  • Maks ett eller to husdyr er tillatt på de fleste ferieparker.
  • Det er er tillatt å grille ved ferieboligen på ferieparkerne

    Noen av ferieparkerne har særlige regler. Du kan spørre om disse reglene i ferieparkens resepsjon.
  • Du finner et kart for det spesifikke ferieparkene på ferieparkens side under overskriften 'Parkoversikt'. Kartene kan endres.
  • Det er forbudt å røyke i ferieboligerne og på offentlige steder, for eksempel i restauranter og fellesområder på alle Landal GreenParks.
Ferieboliger
  • Hvis hverdagen din er røykfri, skal ferien din også være det! Alle danske ferieboliger er røykfrie.
  • Hos Landal GreenParks kan du nyte akkurat den type ferie du ønsker: fra veldig enkel til fantastisk luksuriøs. Ønsker du en leilighet, en hytte eller din egen landhytte med egen badstue? Du kan også ta med telt og bo på en campingplass. Men vi har også hytter på fantastiske steder på vakre vinterområder eller flotte gårder med halmtak. Uansett hva du velger, vil du alltid være omgitt av vakker natur og du kan alltid bruke de mange fasiliteter på feriesentrene. Du kommer til et område hvor det er så mye å utforske. Planlegger du å dra med noen venner, barn eller med en hel gruppe? Eller tenker du på en familiegjenforening eller 40 års-bryllupsdagen til besteforeldrene dine? Dere kan det så moro som dere vil i en av våre større hytter eller våre spesielle gjenforeningshytter.
    Alle ferieboliger
  • På mange av ferieparkerne eies ferieboligen av forskjellige private personer. Møbler og innredning i boligen kan derfor være forskjellig i hver feriebolig.
  • Det er mulig å bestille ferieboliger ved siden av hverandre på alle ferieparker, ved å ringe +45 7023 2030. Landal Søhøjlandet, Landal Seawest og Landal Rønbjerg har også ferieboliger med plass til 10, 12 eller fler personer.
  • På nettsiden for den aktuelle feriepark, kan du klikke på overskriften 'feriebolig' og krysse av din bestilte feriebolig. Da vises detaljer og plantegning for ferieboligen.
  • Maks ett eller to husdyr er tillatt på de fleste feriesentrene.