Reiseforsikring

Godt forsikret på reise
En uheldig situasjon eller ulykke kan alltid skje, selv på ferie. Tegn derfor enkelt en reiseforsikring hos oss, dette er mulig inntil 1 dag før ankomst. Vi jobber sammen med Europ Assistance. Denne forsikringen inkluderer en 24/7 hjelpetelefon. Slik vet du sikkert at du vil bli hjulpet, når det trengs.
KWT beach walk
Jeg vil fremsette et krav
Rapporter enkelt skaden din online via Europ Assistance. Opprett en konto, fyll inn dine personlige opplysninger og legg til nødvendige dokumenter. Europ Assistance-ansatte vil deretter behandle kravet ditt.
Vilkår og kostnader

Hvilke kostnader får jeg refundert?
Du er blant annet forsikret mot kostnader som skyldes:

  • Skade på ferieboligen og tap av nøkler
  • Tap av og skade på bagasjen din
  • Veihjelp for bil og/eller sykkel

Ligger bestemmelsesstedet mer enn 500 km unna din faste bopel? Da forlenges forsikringen din med 1 dag før og 1 dag etter perioden du har booket. Se forsikringsvilkårene og den omfattende dekningsoversikten her.

 

Kostnader og tegning av reiseforsikring
Reiseforsikringen vår beregnes per boenhet. Alle gjestene som bor i samme boenhet under oppholdet er forsikret.

  • 361 for en helg eller et midtukeopphold
  • 419 NOK for en uke

Disse kostnadene gjelder også for forsikring av en campingplass.
 
Ønsker du å tegne reiseforsikring?
Du kan enkelt gjøre dette selv på kontoen din, under Ekstra.
Legg til reiseforsikring

 

Kontakt Europ Assistance
Melde fra om skade?
Hos Europ Assistance kan du raskt og enkelt fremsette krav online via: landal.eclaims.europ-assistance.com. Du vil motta en e-post som bekrefter at kravet ditt er mottatt. I denne e-posten finner du også kontaktinformasjonen til Europ Assistance hvis du har spørsmål. Europ Assistance kan nås på virkedager fra kl. 08.00 til 12.00.

Nødhjelp?
Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp som haster står Europ Assistance klar 24/7 for å hjelpe: Telefon: +47 24055255.
Ta direkte kontakt med Europ Assistance ved:
  • Sykehusinnleggelse
  • Ulykke eller sykdom
  • Legebesøk
  • Utlegg for nødvendige ekstrakostnader
  • Skade som har gjort transportmiddelet ditt ubrukelig

Oppgi alltid polisenummeret og telefonnummeret ditt, samt hvor du befinner deg.