-
Hva skal jeg gjøre, hvis jeg vil ombestille?
Henvend deg gjerne til kontaktsenteret. På grunn av forholdsreglene rundt coronaviruset har vi gjort en endring i våre betingelser. Se mulighetene for ombestilling i de generelle betingelser som gjelder for deg. Dette avhenger av hvilken dato du gjorde din bestilling.
Har du mottatt en verdikupong fra oss? Se på www.landal.com/voucher om hvordan du kan innløse din verdikupong. -
Hvis jeg ombestiller oppholdet til en senere periode og dette blir dyrere, skal jeg så betale en merpris?
Ja, hvis et opphold i en senere periode er dyrere, så skal du betale forskjellen.
-
Kan jeg avbestille oppholdet mitt hos dere?
Du kan avbestille ditt opphold gratis inntil14 dager etter du har gjorde reservasjonen, forutsatt at du avbestiller inntil 28 dager før oppholdets begynnelse. Hvis du har foretatt bestillingen før dette, eller hvis oppholdet finner sted innenfor 28 dager, så henviser vi deg til de generelle betingelser som gjelder for deg. Dette avhenger av hvilken dato du gjorde din bestilling.
-
Kan vi fortsatt være flere familier eller grupper med venner i én feriebolig?
Ja, men det anbefales å følge regjeringens retningslinjer og maks. bestille til 10 personer.
-
Er parkene åpne?
Vi velger å holde åpent i så mange av våre parker som mulig, slik at du fortsatt kan nyte et opphold ute i naturen. Våre gjesters og medarbeideres helse er det viktigste. Vi følger regjeringens retningslinjer og retningslinjene fra de lokale autoriteter i andre land. Her kan du følge med på alle dine ulike muligheter.
Noen parker er stengt. Under overskriften “Situasjon etter land” på denne siden kan du finne mer informasjon.