-
Mine personlige detalje på bestillingen er feil. Hvordan kan jeg endre dem?
Vennligst kontakt kundesenteret, hvis de personlige opplysningene er feil på bestillingen på tlf. +45 70 23 20 30
-
Jeg vil gjerne legge til eller fjerne en medreisende. Hvordan gjør jeg det?
Det kan du enkelt gjøre selv i MinLandal-kontoen. Gå til informasjonen for din bestilling, der kan du finne opplysningene om dine medreisende under «medreisende». Her kan du gjøre endringer om dine medreisende: Du kan selv legge til eller fjerne en medreisende. Det må være medreisende som er med i det samme antall dager som deg. Med andre ord, ikke familie/venner som kommer for én enkel natt. Ut fra disse opplysningene beregner vi på nytt den samlede prisen på oppholdet ditt. Du får også dette endrede tilbudet fra oss på e-post. Har du lagt til en medreisende? Da kan du under «Betalingsopplysninger» betale ekstrabeløpet som er lagt til. Eller dreier det seg om en person som ikke blir med, og som du allerede har betalt for? I så fall får du denne del av beløpet tilbake ved ankomst til parken.
Tips: Fyll også ut opplysningene om de personene som er med deg til parken, så du kan sjekke inn raskere og nyte oppholdet ditt.
-
Hvordan kan jeg endre min bestilling og/eller bestille tilleggspakker?
Du kan legge til i din bestilling og/eller tilleggspakker online via Min Landal. Her kan du også selv legge til eller fjerne medreisende. Det må være medreisende som er med i det samme antall dager som deg. Med andre ord, ikke familie/venner som kommer for én enkel natt. Logg inn eller opprett en konto. Vil du endre dato, feriebolig eller park? Kontakt vårt kontaktsenter på telefon +45 70 23 20 30 (vanlige samtalekostnader). Vi hjelper deg gjerne med å finne ut av hva som er mulig.
-
Mine personlige detalje på bestillingen er feil. Hvordan kan jeg endre dem?
Vennligst kontakt kundesenteret, hvis de personlige opplysningene er feil på bestillingen på tlf. +45 70 23 20 30
-
Kan jeg betale for bestillingen (min kontant) i parken?
Dette er dessverre ikke mulig. Bestillingen må betales i sin helhet ved ankomst til parken. Vi ber deg om å betale før forfallsdatoen som er nevnt på bestillingsbekreftelsen. Hvis vi ikke mottar betaling innen forfallsdatoen, vil bestillingen bli kansellert. Avbestillingsgebyr kan påløpe (i henhold til våre generelle vilkår og betingelser).
-
Får jeg en betalingsbekreftelse etter betaling?
Hvis du har betalt via elektronisk bankoverføring, mottar du ikke en betalingsbekreftelse.
Hvis du har betalt i “Min bestilling” via iDeal, PayPal eller kredittkort, vil du motta en betalingsbekreftelse på e-post.
Du kan sjekke din bestilling på nettet via bestillingsbekreftelsen. Klikk på “Min bestilling” lenken øverst til venstre.
Hvis du ikke har betalt enda, mottar du en melding fra oss.
Dessverre er det enda ikke mulig å se og betale for gruppebestillinger på nettet. -
Når må jeg betale for bestillingen min?
Du må betale et depositum på 30% pluss andre obligatoriske tilleggsgebyrer når du bestiller. Betalingen av de nevnte beløpene må betales senest 14 dager etter den indikerte datoen på Landal GreenParks bestillingsbekreftelse og faktura. Landal GreenParks må ha det resterende beløpet i hende senest 30 dager før ankomst på Landal GreenParks som spesifisert i bestillingsbekreftelsen.
Dersom bestillingen foretas inntil 30 dager før ankomst, må hele beløpet betales innen 14 dager fra datoen på bekreftelse og faktura.
Hvis du betaler med kredittkort, må du betale hele beløpet umiddelbart etter bestilling.
Merk: Hvis vi ikke mottar betaling innen forfallsdatoen, vil bestillingen bli kansellert. Avbestillingsgebyr kan påløpe (i samsvar med våre vilkår og betingelser).