Ferieboliger
  • Er alle ferieboliger røykfrie?

    Hvis hverdagen din er røykfri, skal ferien din også være det! Alle danske ferieboliger er røykfrie.

  • Hvilke typer ferieboliger er tilgjengelig?

    Hos Landal GreenParks kan du nyte akkurat den type ferie du ønsker: fra veldig enkel til fantastisk luksuriøs. Ønsker du en leilighet, en hytte eller din egen landhytte med egen badstue? Du kan også ta med telt og bo på en campingplass. Men vi har også hytter på fantastiske steder på vakre vinterområder eller flotte gårder med halmtak. Uansett hva du velger, vil du alltid være omgitt av vakker natur og du kan alltid bruke de mange fasiliteter på feriesentrene. Du kommer til et område hvor det er så mye å utforske. Planlegger du å dra med noen venner, barn eller med en hel gruppe? Eller tenker du på en familiegjenforening eller 40 års-bryllupsdagen til besteforeldrene dine? Dere kan det så moro som dere vil i en av våre større hytter eller våre spesielle gjenforeningshytter.

  • Hvilke feriesentre har ferieboliger for 10 personer eller flere?

    Det er mulig å bestille ferieboliger ved siden av hverandre på alle ferieparker, ved å ringe +45 7023 2030. Landal Søhøjlandet, Landal Seawest og Landal Rønbjerg har også ferieboliger med plass til 10, 12 eller fler personer.

Reservasjoner
  • Jeg har ikke mottatt en bestillingsbekreftelse enda. Hva gjør jeg?

    Når Landal GreenParks behandler bestillingen din, sender Landal GreenParks en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post senest 3 dager etter bestilling. Du bør sjekke denne bekreftelsen for feil så snart du mottar den. Vennligst informer Landal GreenParks umiddelbart i tilfelle av feil.

    Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse og faktura senest 3 dager etter bestilling, bør du sjekke din 'spamboks'. Hvis du heller ikke finner bestillingsbekreftelsen der, må du kontakte kundesenteret umiddelbart. Hvis du ikke gjør det, har du ikke krav på bestillingen. Sjekk alltid med kundesenterets personale at e-posten din er korrekt. Ring til kundesenteret på +45 70 23 20 30.

  • Kan bestillingsbekreftelsen sendes til meg i posten?

    Nei, Landal GreenParks sender bestillingsbekreftelsen på e-post, slik at du mottar bekreftelsesdokumenter rett etter du har utført bestillingen.

  • Jeg har mistet bestillingsbekreftelsen. Hva gjør jeg?

    Du mottar en bestillingsbekreftelse og faktura på e-post 3 dager etter at bestillingen er behandlet. Ring til kundesenteret hvis du har mistet din bekreftelse. Da sender vi din bestillingsbekreftelse igjen på e-post. Du bør gjemme denne et trygt sted, print den ut og ta det med deg til feriesenteret. Vennligst ring kundesenteret på tlf. +45 70 23 20 30.

Barn
  • Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling?

    Kan jeg reservere (ekstra) barnemøbler ved bestilling? Selvfølgelig kan du bestille (ekstra) barnemøbler. Vennligst oppgi dette ved bestilling:

    • Barneseng inkl. sengetøy € 11.95
    • Barnestol € 5
    • Lekegrind € 5

  • Hva menes med barneseng?

    En barneseng er en liten seng for veldig små barn. En barneseng kan være en reiseseng eller en tremmeseng. Dette avhenger av feriesenteret. Barn under tre år (0 til 2 år) kan sove i en barneseng. Barn over tre må sove i en stor seng. Barnesengen er 120 cm x 60 cm. Når du bestiller, vennligst oppgi om du trenger en barneseng, slik at du også får sengetøy til barnesengen nkr. 75,- pr. person. 

    Ekstra barneseng På mange av feriesentrene er det mulig å bestille en ekstra barneseng og ekstra sengetøy til barneseng (€ 11,95 for sengetøy til barneseng). Du kan spesifisere dette under tilleggsytelser.

  • Hvilke spesielle fasiliteter for barn har Landal GreenParks feriesentrene?

    Mange av feriesentrene har spesielle fasiliteter for barn:

     

    • Lekehjørne
    • Lekeplassutstyr eller lekeplass
    • Innendørs lekeplassparadis